czwartek, 13 grudnia 2012

Rozdział 3

OCZAMI HARREGO
W końcu napisałem do niej tego SMS  strasznie się  bałem jej reakcji...ale JEST odpisała że bardzo chętnie ze mną gdzieś wyjdzie !! Cieszę się jak głupi...Nagle do mojego pokoju wpadli chłopaki i kazali wyjrzeć przez okno, zobaczyłem tam dom ale to nie był zwykły do to był dom Amy i Emily!! Widziałem dwie sylwetki dziewczyn, które skaczą po łóżku i krzyczą coś w stylu "A..!! TAK " nie no one są dobre nagle jedna z dziewczyn chyba Amy zeszła z łóżka i gdzieś poszła potem znowu  wskoczyła na  łóżko i zaczęła jeszcze bardziej piszczeć. Kątem oka zobaczyłem że Zayn dziwnie się uśmiecha...
-Ej...!! Zayn no się  tak cieszysz ??
-Y..no tak sobie...-powiedział zmieszany
-Jasne mów co ty zrobiłeś ?? Emily ci się podoba ??-zapytałem
-Co no co ty !!! nie ona !!
-No to Amy ??
-Może...
-Chłopaki ZAYN się zakochał !!-Krzyknąłem
-Co jak to??-zapytali równocześnie
-No tak!! hhehe
-Nie ciesz się tak bo ty nie jesteś lepszy-powiedział
-No dobra,dobra
-Hej Zayn może razem gdzieś z nimi pójdziemy czy wolisz być z nią sam na sam ??
-Nie no spoko możemy iść gdzieś we czwórkę ale trzeba się zastanowić gdzie...
-Dobra chłopaki nie chciałbym wam przeszkadzać ale ja jestem GŁODNY-powiedział Niall
-Niall !! ty tylko o jedzeniu !!
-No przepraszam ale jestem głodny i ty Harry zrób  mi coś do jedzenia proszę !!!
-Dobra ale ty nam pomóż wymyślić gdzie możemy je zabrać ok??
-JEST jasne ok :)-krzykną Niall
Prosze Niall jedz powiedziałem i usiadłem obok przyjaciela
-I co wymyśliłeś coś ??-zapytał Zayn
-No jasne!!! zabierzecie je do wesołego miasteczka !!
-Dzięki Niall to bardzo dobry pomysł-krzykną Harry
-Ja idę spać bo jutro czeka mnie superrrr dzień-powiedział Zayn
-Ja też idę dobranoc wszystkim !!
OCZAMI AMY
Wstałam o 9:00 i szybko pobiegłam do sypialni mojej przyjaciółki
-Em !! wstawaj !! szykuj się !!
-Ta...dobra,dobra mi..minutka...-wybełkotała
-A..!!! ja ci kiedyś coś zrobię !! idę zrobić nam śniadanie a ty się szykuj !!
Zeszłam na dół i zrobiłam nam śniadanie zawołałam Em, żeby zeszła ale ta jak zwykle mnie nie słuchała,więc...
-Em !!! -zawołałam gdy byłam w jej pokoju,ale niestety dalej spała...postanowiłam obudzić ja w trochę nieprzyjemny sposób...heuhhe Postanowiłam zrobić sobie z jej łóżka trampolinę...poskakałam sobie trochę, pośpiewałam i wgl. w końcu się obudziła
-Amy co ty robisz idiotko !!
-Hm...może PRÓBUJĘ CIĘ OBUDZIĆ !!
-To nie możesz mnie normalnie obudzić ??
-No yba NIE !! ciebie inaczej się nie da obudzić !!
-Dobra,dobra dzisiaj idę gdzieś z Harrym, a ty z Zaynem !!
-A...!!! no wiem !! huehuhe ale się cieszę
Po zjedzeniu śniadania szybko pobiegłyśmy się szykować na spotkanie....
-Amy !!!-krzyknęła El
-Co??
-Ja nie wiem w co się mam ubrać !!
-Ja też !! czekaj,czekaj znalazłam coś dla ciebie !! masz
-Dziękuję !!
Po godzinie byłyśmy gotowe postanowiłyśmy ubrać się normalnie czyli nie żadne sukienki czy spódnice...na luzie po prostu  :)
Nagle rozległ się dźwięk dzwonka do drzwi. Szybko zbiegłam po schodach i otwarłam drzwi a przede mną stał Zayn i Harry.
-Cześć-powiedzieli równocześnie
-Hej wejdzcie ja tylko tylko powiem Em że już idę ok ??
-Nie! pomyśleliśmy z Zaynem że możemy iść gdzieś w czwórkę...-powiedział Harry
-Aha jasne spoko to może rozgośćcie się a ja po nią pujdę bo chyba ją tam wciągło
-Jasne
Poszłam na górę do Em chodz szybko oni chcą abyśmy szli gdzieś we czwórkę
-No już idę
-Emily !! ile mogę czekać !!
-Dobra,dobra idziemy już :)
Zeszłyśmy na duł a chłopaki grzecznie siedzieli na fotelach w salonie i o czymś rozmawiali. Emily przywitała się z nimi i mogliśmy już wyjść.Jechaliśmy samochodem jakieś 30 min opowiadając jakieś śmieszne historie wreszcie auto się zatrzymało a my wysiedliśmy z niego.Naszym oczom ukazało się ogromne WESOŁE MIASTECZKO !! szybko weszliśmy do miasteczka i zabawa się zaczęła...
Było tam cudownie Zayn i Harry okazali się cudowni.
***********************************************************************************
Bardzo przepraszam za błędy i proszę o komentarze...



1 komentarz: